Conferences

Conferences

Conferences

In style

Modernly equipped, spacious and elegant banquet and conferences rooms with access to daylight, with total area of over 450 sq/m. Perfect for organizing business meetings, special events and exquisite parties.

Equipment and amenities
Free wi-fi
Air conditioning
Day light
Darkening curtains
Desktop sound system
Wireless microphones
Flipcharts
Full HD projectors
Screens
Free car park
Banquet Venue (A + B)
The advantage of the Banquet Hall is its space, access to daylight and oak wood parquet and beautiful details. The room is equipped with a zone sound system, lighting and air conditioning ...
  • Area 323m2
  • No. of people max 250
  • 250
  • 200
  • 120
  • 150
  • 200
Banquet Venue A
A spacious banquet and conference room with a wooden floor and access to daylight, it is equipped with a sound and air conditioning system and a screen in the format 16:10 (size 290x181 cm) and ...
  • Area 171m2
  • No. of people max 115
  • 115
  • 90
  • 50
  • 90
  • 90
Banquet Venue B
A spacious banquet and conference room with a wooden floor and access to daylight, it is equipped with a sound and air conditioning system and a screen in the format 16:10 (size 290x181 cm) and ...
  • Area 152m2
  • No. of people max 105
  • 105
  • 80
  • 40
  • 80
  • 80
Staff 33 Room
The bright and spacious Staff Room on the first floor is suitable for conferences, trainings and business meetings. Its undoubted advantage is a large amount of daylight thanks to the many openable ...
  • Area 100m2
  • No. of people max 50
  • 50
Business Room
A spacious Business Room on the first floor, with access to daylight and a window that opens, provides appropriate conditions for organizing meetings and training in a small group. The room is ...
  • Area 25m2
  • No. of people max 20
  • 20
  • 10
3 VENUES | 323 MKW | 270 PLACES

Conferences in Białystok

Modernly equipped and elegant conference rooms in Białystok. Necessary equipment to conduct a professional presentation or conference. The air-conditioning system, access to daylight, screens, sound system, microphones, flipcharts, projectors and high-speed Internet access are among the many advantages of organizing a conference at the Hotel Traugutta3.

Contact with us

* Required

Sale konferencyjne i szkoleniowe Białystok

Dobrze zaprojektowana sala konferencyjna to gwarancja udanych spotkań biznesowych. Odpowiednie wyposażenie i komfortowa przestrzeń to jedne z cech najlepszych sal konferencyjnych w Białymstoku. W Hotelu Traugutta 3 znajdziesz nowoczesne sale z dostępem do światła dziennego o łącznej powierzchni ponad 450 mkw. Nasze sale są doskonałym miejscem biznesowych zebrań, szkoleń oraz specjalnych wydarzeń. Poniżej podpowiadamy, co warto o nich wiedzieć!


Sale konferencyjne w Hotelu Traugutta3, czyli wygoda w dobrym stylu

Jeśli poszukujesz sali konferencyjnej na specjalne wydarzenie w Białymstoku, to oferta Hotelu Traugutta3 będzie najlepszym wyborem. Nasze sale wyróżnia nowoczesne wyposażenie, elegancki wystrój oraz praktyczna przestrzeń użytkowa. Na każdej sali znajdziesz niezbędny sprzęt do prowadzenia profesjonalnej prezentacji lub konferencji.

Oprócz tego mamy również system klimatyzacji oraz dostęp do światła dziennego, który gwarantuje pełen komfort. Warto wspomnieć o wysokiej jakości ekranach, nagłośnieniu, mikrofonach, flipchartach, projektorach oraz szybkim dostępie do internetu. Taki pakiet pozwoli Ci to na bezproblemowe przeprowadzenie spotkania.

Jeśli planujesz przyjazd do Hotelu Traugutta3 w celu skorzystania z sali konferencyjnej, będzie czekał na Ciebie bezpłatny parking. Ponadto masz możliwość zatrzymania się w jednym z naszych wyjątkowych apartamentów i skorzystania z niezawodnej Strefy Relaksu. Dzięki temu połączysz przyjemne z pożytecznym i będziesz mógł cieszyć się najlepszym miejscem do organizacji wydarzeń. Nasze sale mają odpowiednie wyposażenie i wszystkie udogodnienia, których potrzebujesz. Spośród pięciu dostępnych wybierz swoją ulubioną!


Sala Robinia (A+B)

Sala Robinia cechuje się dużą przestrzenią oraz parkietem z drewna dębowego. Atutem są precyzyjnie wykonane detale sali, które dodają jej elegancji i animuszu. Powierzchnia Robinii (A+B) wynosi 323 mkw i może maksymalnie pomieścić 250 gości. Oprócz tego sala jest wyposażona w strefowy system nagłośnienia, oświetlenia i klimatyzacji oraz dwa ekrany w formacie 16:10 (wym. 290 x 181 cm). Dostępne są również dwa projektory Full HD działające indywidualnie. Zdecydowaną zaletą tej sali konferencyjnej jest możliwość podzielenia jej na dwie, niezależne części, dzięki systemowi mobilnych i akustycznych ścian przesuwnych.


Sala Robinia A

To przestronna sala bankietowo-konferencyjna z drewnianą podłogą i dostępem do światła dziennego. Jest nieco mniejsza od Sali Robinia (A+B), ponieważ jej powierzchnia wynosi 171 mkw, które pomieszczą maksymalnie 115 osób. Wyposażona jest w system nagłośnienia i klimatyzacji oraz ekran w formacie 16:10. Na sali znajduje się także projektor Full HD do indywidualnego użytkowania. Wystrój Robinii A wypada bardzo elegancko i gustownie, co pozwala na organizację wszystkich formalnych spotkań.


Sala Robinia B

Jeśli planujesz spotkanie na maksymalnie 105 gości, to sala Robinia B będzie dla Ciebie idealnym wyborem. To przestronna sala bankietowo-konferencyjna z optymalną powierzchnią 152 mkw. Zaprojektowana w eleganckim designie, z drewnianą podłogą i dużymi oknami. Podobnie jak Robinia A, jest wyposażona w system nagłośnienia i klimatyzacji. Na sali znajdziesz też ekran w formacie 16:10 oraz indywidualny projektor Full HD, który stanowi niezawodną pomoc podczas prezentacji.


Sala Sztab 33

Potrzebujesz idealnej sali konferencyjnej na maksymalnie 50 osób? Nasz Sztab33 o powierzchni 100 mkw z pewnością przypadnie Ci do gustu. Jasna i przestronna Sala Sztabowa na pierwszym piętrze w Hotelu Traugutta3 przystosowana jest do organizacji konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych.

Jej bezdyskusyjnym atutem jest duża ilość światła dziennego dzięki licznym, uchylonym oknom oraz bezpośrednie wyjście na taras. Sztab33 wyposażono w system klimatyzacji, nowoczesne oświetlenie LED oraz wbudowane nagłośnienie z mikrofonami bezprzewodowymi. Na sali znajdziesz również tablicę interaktywną z projektorem oraz bufet kawowy.


Pokój biznesowy

To świetna alternatywa dla większych sal konferencyjnych dostępnych w Hotelu Traugutta3. Nasz przestronny Pokój Biznesowy na pierwszym piętrze, z dostępem do światła dziennego i uchylnym oknem, jest idealnym miejscem do zorganizowania spotkań i szkoleń w kameralnym gronie. Jego powierzchnia wynosi 25 mkw, które pomieszczą maksymalnie grupę 20 osób. W Pokoju Biznesowym znajdziesz system klimatyzacji, ekran oraz nowoczesny projektor. Wyszukany design oraz elegancki wystrój sprawdzą się przy każdej, wybranej przez Ciebie okazji.

Oferta sal konferencyjnych w Hotelu Traugutta3 to najlepsze rozwiązanie dostępne w Białymstoku. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom przestrzennym i wyposażeniem mamy wszystko, czego potrzebujesz do zorganizowania specjalnych wydarzeń. Jeśli masz pytania dotyczące naszych sal, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Nie zwlekaj – skontaktuj się z nami przez stronę internetową Hotelu Traugutta3 i zarezerwuj  idealną salę konferencyjną na prestiżowe wydarzenie!

mobile nav bg
See on the map
Newsletter
Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać aktualności, informacje o wydarzeniach i oferty. Gwarantujemy zachowanie Twojej prywatności.

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by HASS WASILUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Boczna 1, 15-181, Białystok . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved